Founding partner: Het Nederlands Mosselbureau

Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen.

Zeeuwse mosselen kunnen altijd!

Zeeuwse mosselen zijn onlosmakelijk verbonden aan Zeeland. En zeker tijdens de Tour de France. Want terwijl op 5 juli de 2e etappe van de Tour de France finisht op Neeltje Jans, start rond die periode het nieuwe mosselseizoen!

De mosselsector is trots op hun zilte, Zeeuwse product en wil dat graag kenbaar maken!

De finish van de 2e etappe van de Tour de France is een mooie gelegenheid om de Zeeuwse wateren, waar een groot deel van de mosselpercelen ligt, onder de aandacht te brengen. Naast zichtbaarheid bij de finishlijn, wordt de wereldpers deze dag getrakteerd op Zeeuwse mosselen.

Het Nederlands Mosselbureau zorgt ervoor dat de Zeeuwse mossel in Nederland en daarbuiten altijd op de kaart staat. Om dit te realiseren wordt samengewerkt met partijen die passie hebben voor het product Zeeuwse mosselen. We brengen het authentieke verhaal van de Zeeuwse mossel onder de aandacht. Dat de mosselsector de aankomst van de Tour de France de France een warm hart toedraagt is vanzelfsprekend. Wie aan Zeeland denkt, denkt aan mosselen.

http://www.mosselbureau.nl/